Dzisiaj - kilkadziesiąt godzin przed XVII Finałem trzymamy kciuki za Jerzego Owsiaka i WOŚP.
Gratulujemy również wyników badań na najlepszą markę na świecie - za www.wosp.org.pl
" Nowinki - WOŚP najlepszą marką na świecie
Otrzymaliśmy wyniki badania BAV (BrandAsset Valuator) dotyczące marki WOŚP ocenionej w kontekście pozycji marek podobnie działających instytucji pozarządowych na całym świecie. Wzięto pod uwagę następujące filary, które porównano ze sobą: wyróżnialność, zapotrzebowanie, szacunek, oraz wiedza. Marka WOŚP osiągnęła maksimum tego, co można było uzyskać.
Siedem głównych cech wizerunkowych Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, oraz ich ocena w skali 1-100, przedstawia się następująco:
- marka godna zaufania – 100
- marka wyróżniająca – 100
- marka autentyczna – 100
- marka zyskująca na popularności – 100
- marka mająca wysokie osiągnięcia – 99,9
- marka wrażliwa społecznie – 99,9
- marka oryginalna – 99,8
Marka WOŚP reprezentuje, zgodnie z klasyfikacją Y&Rchetypes, archetyp Wojownika. Archetyp ten reprezentuje osobowość o silnym charakterze, kojarzącą się z dynamizmem działania oraz odwagą. Podstawowym znaczeniem Wojownika jest zaś: działanie, moc i zwyciężanie.
WOŚP jawi się także jako jedna z najsilniejszych marek tego rodzaju we wszystkich krajach, w których prowadzone są badania BAV. Daleko w tyle zostawiliśmy takie marki, jak Ani Project Hope w Chinach, Santa Casa Misericordia w Brazylii, czy nawet Macmillan Cancer Relief w Wielkiej Brytanii. Porównywalnie wypadają jedynie St. Jude Children’s Research Hospital w USA, Canadian Cancer Society w Kanadzie, Czerwony Krzyż w Meksyku, czy Cliniclowns w Holandii."
więcej na http://www.wosp.org.pl/fundacja/index.php/11/2/1/5893
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz