piątek, 29 stycznia 2010

Forum „Moje Boisko – ORLIK 2012”

W dniu 4 lutego br., w Centralnym Ośrodku Sportu - hala Torwar, przy ul. Łazienkowskiej 6a w Warszawie, odbędzie się forum dotyczące realizacji programu „Moje Boisko - ORLIK 2012" w roku 2010.

Celem spotkania będzie omówienie tegorocznych założeń programu „Moje Boisko - ORLIK 2012" oraz nawiązanie efektywnej współpracy z jednostkami samorządu terytorialnego. W ramach spotkania odbędzie się szkolenie dotyczące najistotniejszych aspektów pozwalających efektywnie przeprowadzić tę inwestycję, szkolenie przeprowadzą specjaliści z Instytutu Techniki Budowlanej. Podczas forum odbędą się również targi producentów z branży infrastruktury sportowej.

Program:

10.30 - Recepcja - rejestracja uczestników

Rozpoczęcie targów w holu głównym

11.30 - Omówienie założeń programu „Moje Boisko - ORLIK 2012" na rok 2010 oraz podsumowanie poprzednich edycji (wystąpienie Ministra Sportu i Turystyki Adama Giersza)

12.00 - Omówienie projektu typowego kompleksu boisk sportowych „Orlik" (wystąpienia przedstawiciela architektów Bogdana Kulczyńskiego)

12.20 - Poszczególne etapy budowy kompleksów sportowych „Moje Boisko - ORLIK 2012" (Szkolenie przeprowadzone przez specjalistów z ITB)

13.00 - Przerwa

13.20 - Kontynuacja szkolenia

14.10 - Podsumowanie forum (wystąpienie Podsekretarza Stanu w MSiT Tomasza Półgrabskiego)

źródło: www.msport.gov.pl

Brak komentarzy: