16 marca 2010 roku spółka EURO 2012 Polska zorganizowała spotkanie dotyczące „Wytycznych Marketingowych” UEFA EURO 2012™ dla polskich miast-gospodarzy.
UEFA reprezentowali: Martin Kallen – Dyrektor EURO Division, Philippe Margraff – Dyrektor Commercial Division, Lukas Achermann – Dyrektor EURO Event Management, Magdalena Mazany – koordynator ds. sponsoringu i promocji w UEFA oraz Alexandra Natmessnig – menedżer ds. miast-gospodarzy w UEFA Commercial Division oraz Jerry McGrath z Departamentu Prawnego UEFA.
Uczestniczący w spotkaniu przedstawiciele polskich miast-gospodarzy oraz rządowej spółki PL.2012 rozmawiali z dyrektorami UEFA i EURO 2012 Polska głównie na temat zasad tworzenia oficjalnych stref kibica UEFA EURO 2012™. Dyskusja na ten temat będzie kontynuowana.
3 ukraińskie miasta, w których odbędzie się EURO 2012™ podpisały z przedstawicielami UEFA oraz EURO 2012 Ukraina „Wytyczne Marketingowe”. Wytyczne te określają sposób współpracy w przygotowaniach miast do Turnieju Finałowego ME w piłce nożnej w 2012 roku.
źródło: www.pzpn.pl
czwartek, 25 marca 2010
Wytyczne marketingowe dla gospodarzy Euro
Etykiety:
Euro 2012,
Euro 2012 Polska,
Pilnujemy Euro 2012,
PL.2012,
PZPN
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz